Swirly Pointer Starstablelife - Feel the moment -

Jag bloggar igen!

Heej! Nu är jag tillbaka här och bloggar! Om ni undrar vf det har tagit så lång tid så är det för att när man tar bort en blogg måste man vänta i 6 månade innan man kan använda samma namn igen och nu äntligen har detta hänt! Starstablelife är inte som vanliga bloggar för här kommer jag vlogga (video blogga) men just nu så är det lite problem med att göra vidos för mig för jag har inget program att filma men så om ni vet ett bra program att filma med som är gratis och inte fraps för det har jag. Och sen måste jag uppdatera mitt redigerings program men håll ut det kommer. Nu ska jag iväg IRL så ses sen kommer lägga upp lite bilder då bland annat era favorit bilder av allt som jag gör Fails! Haha ses sen! 8D

» Lily RS

Bandicam

2013-04-22 // 08:22:27
URL: http://starstableworld.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: